تاریخ انتشار: شنبه 1403/06/24 - 15:03
کد خبر: 516284

آموزش عالی در هفته ای که گذشت؛

مدل کنکور را تغییر نخواهیم داد/ رقابت ۴۰۰ داروساز در مقطع دکترای تخصصی /آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری

مدل کنکور را تغییر نخواهیم داد/  رقابت ۴۰۰ داروساز در مقطع دکترای تخصصی /آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری

امروز در این بسته خبری به بررسی موضوعاتی چون مدل کنکور را تغییر نخواهیم داد و رقابت ۴۰۰ داروساز در مقطع دکترای تخصصی و آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری و آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر موضوعات مرتبط که در ادامه به مرور آنها خواهیم پرداخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»امروز در این بسته خبری به بررسی موضوعاتی چون مدل کنکور را تغییر نخواهیم داد و  رقابت ۴۰۰ داروساز در مقطع دکترای تخصصی و آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری و آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر موضوعات مرتبط که در ادامه به مرور آنها خواهیم پرداخت.

آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

 انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز یکشنبه ۱۸ شهریور ماه آغاز و تا پایان روز شنبه ۲۴ شهریور ادامه خواهد داشت.

مدل کنکور را تغییر نخواهیم داد/  رقابت ۴۰۰ داروساز در مقطع دکترای تخصصی /آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری

کلیه داوطلبان حاضر در جلسه رشته های تکنولوژی اتاق عمل، بهداشت عمومی، مامایی می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانیwww.azmoon.org  نسبت به انتخاب حداکثر ۲۰ محل اقدام کنند. (جزئیات بیشتر)

مدل کنکور را تغییر نخواهیم داد

بهرام دارایی از رقابت 400 داوطلب برای 306 ظرفیت مقطع دکترای تخصصی داروسازی خبر داد و گفت: بر اساس ظرفیت اعلام شده و رتبه و نمره داوطلبان، قبول شدگان آزمون کتبی به مرحله دوم (آزمون شفاهی) راه یافتند و در طول سه روز در دو شیفت صبح و بعداز ظهر مورد ارزیابی صلاحیت علمی قرار گرفتند.

مدل کنکور را تغییر نخواهیم داد/  رقابت ۴۰۰ داروساز در مقطع دکترای تخصصی /آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری

دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی وزارت بهداشت تصریح کرد: این نیروهای متخصص، پس از گذراندن دوره‌های لازم، به عنوان اعضای هیئت علمی دانشگاه، محقق و متخصصان بالینی، در چرخه تولید و تامین دارو و همچنین به عنوان تنظیم و تعدیل کننده(regulator) در سراسر کشور توزیع می‌شوند و به تولید و خلق ثروت کمک می‌کنند.(جزئیات بیشتر)

 رقابت ۴۰۰ داروساز در مقطع دکترای تخصصی

 بهرام دارایی از رقابت 400 داوطلب برای 306 ظرفیت مقطع دکترای تخصصی داروسازی خبر داد و گفت: بر اساس ظرفیت اعلام شده و رتبه و نمره داوطلبان، قبول شدگان آزمون کتبی به مرحله دوم (آزمون شفاهی) راه یافتند و در طول سه روز در دو شیفت صبح و بعداز ظهر مورد ارزیابی صلاحیت علمی قرار گرفتند.(جزئیات بیشتر)

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری از ۱۸ شهریور

پذیرفته شدگان پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی باید از امروز 18 شهریورماه تا روز چهار شنبه ۲۱ شهریور ماه برای ثبت نام به دانشگاه‌های علوم پزشکی محل پذیرش مراجعه کنند.

جزئیات برنامه ثبت نام در وبگاه اینترنتی دانشگاه محل قبولی آمده است.پذیرفته شدگان در هنگام ثبت نام، ملزم به ارائه اصل مستندات ثبت نامی، منطبق با سهمیه پذیرش و مدارک مربوط به طرح خدمات نیروی انسانی و خدمات نظام وظیفه مطابق با فرم ثبت نامی به دانشگاه علوم پزشکی محل پذیرش هستند.(جزئیات بیشتر)

انتقاد پژمان‌فر از تصمیم سازمان سنجش درباره انتخاب رشته کنکور

نصراله پژمان‌فر در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«دانش آموزانی که سال قبل با اطمینان به امکان انتخاب رشته در کنکور امسال در دانشگاه ثبت نام نکردند، متاسفانه به دلیل تصمیم ⁧سازمان سنجش⁩ از انتخاب رشته‌های اصلی محروم شدند.

تصمیمی که دانش آموزان به خصوص پسران را به دلیل مشمولیت خدمت ⁧سربازی⁩ متضرر خواهد کرد. انتظار این است که شورای عالی انقلاب فرهنگی با ورود به موقع مانع این ظلم به دانش آموزان شود.»(جزئیات بیشتر)

دانشگاه الزهرا در رشته مهندسی کامپیوتر دانشجو می‌پذیرد

پس از گذشت ده سال از اولین تلاش جهت ایجاد رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع دکتری، با تلاش ویژه رئیس دانشگاه و معاون آموزشی و با ارائه ادله مکفی و متقن، دانشگاه موفق به اخذ مجوز رشته دکتری مهندسی کامپیوتر شد.(جزئیات بیشتر)

مدل کنکور را تغییر نخواهیم داد/  رقابت ۴۰۰ داروساز در مقطع دکترای تخصصی /آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری

اعلام نتایج نهایی یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی

با توجه به پایان مراحل بررسی مدارک و اعلام نمرات بخش ارزیابی تکمیلی مشاغل سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی کشور که توسط دستگاه پذیرنده نیرو انجام شده است، نتایج نهایی داوطلبان در پروفایل داوطلب قابل دریافت است.(جزئیات بیشتر)

تعداد دانشجویان خارجی در کشور، ۲ یا ۳ درصد است

محمد فرامرزی امروز، (۱۹ شهریورماه)، در برنامه‌ای با عنوان «اولین مدرسه جامع تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بین‌المللی سازی و ارتقاء رتبه دانشگاه» در دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: در ماده ۹۳، بند ۲۰ سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه، موضوع رتبه جهانی ایران از نظر تولید علم، به استناد پایگاه‌های معتبر، از اهمیت برخوردار است.

وی ادامه داد: قرار است در پایان برنامه در سال ۱۴۰۷، ایران در رتبه ۱۴، رتبه کشور در ثبت اختراع، ۵۰  و سهم محصولات هایتک (High-Tech) به هفت درصد برسد. همچنین، رتبه شاخص نوآوری قرار است به ۴۲ برسد و استقرار نظام برنامه محور باید ۳۰ درصد شود.(جزئیات بیشتر)

جشن دانش آموختگی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار شد

سید محمود رضا آقامیری رئیس دانشگاه در این مراسم با ابراز خرسندی از حرکت علمی و تحصیلی دانش آموختگان از یک مقطع به مقطع دیگر، سخنان خود را با بیان چند تذکر آغاز کرد و گفت: اگر با غرور در این جایگاه نشسته و احساس می کنید یکی از قله های مسیر حرکت را فتح کرده‌اید، بدانید در پشت سر شما چشم‌های دائما مضطرب و نگرانی هستند که از جوانی و خوشی‌ها گذشتند تا امروز کلاه های تان را به آسمان بفرستید و فارغ التحصیلی تان را جشن بگیرید.

وی افزود: بعد از خداوند، پدر و مادر تنها کسانی هستند که باید مورد تکریم قرار گیرند. او با تاکید بر تکریم و احترام پدران و مادران افزود: دو نفر به هیچ عنوان بر پیشرفت شما حسد نمی ورزند یکی پدر و مادر و دیگری معلمان هستند.(جزئیات بیشتر)

آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد از نیمه دوم مهر

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره شروع سال تحصیلی ورودی‌های جدید عنوان کرد: به علت تاخیر در اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری، امسال دانشجویان جدیدالورود از نیمه دوم مهر سال تحصیلی را آغاز می‌کنند.(جزئیات بیشتر)

سهل‌انگاری در گزینش معلمان خیانت به آینده کشور است

،نامه ۶۰ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فرهنگیان کشور به مسعود پزشکیان رییس جمهور برای توجه ویژه به فرایند گزینش معلمان و نظارت بر دخالت‌های غیرکارشناسانه در فرایند گزینش منتشر شد.
متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مسامحه و سهل انگاری در تعلیم و تربیت خیانت به اسلام و جمهوری اسلامی و استقلال فرهنگی یک ملت و کشور می‌باشد و باید از آن احتزار کرد. امام خمینی (ره)(جزئیات بیشتر)

سند اولویت‌های پژوهشی دانشگاه علامه‌ رونمایی می‌شود

محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی از برگزاری آیین رونمایی از سند اولویت‌های پژوهشی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی خبر داد.

وی افزود: این آیین در روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۳ با حضور مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هیئت رئیسه دانشگاه علامه‌طباطبائی، اعضای شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و جمعی از کارکنان دانشگاه برگزار می‌شود.(جزئیات بیشتر)

نتایج نهایی المپیاد دانشجویان علوم پزشکی فردا اعلام می‌شود

رقابت بیش از ۶ هزار دانشجوی علوم‌پزشکی در شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور برگزار شد.

ابوالفضل باقری‌فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در این المپیاد با اشاره به رقابت دانشجویان از ۶۴ دانشگاه و دانشکده کشور گفت: نتایج نهایی این المپیاد چهارشنبه اعلام می‌شود.

وی عنوان کرد: در این المپیاد علمی ۶ حیطه داشتیم و اتفاق جدید این است که المپیاد از حالت دانشجویی خارج شده و براساس نیازهای جامعه، نیازهای حوزه سلامت و در حوزه خودمراقبتی از گروه‌های مختلف دانشجویی، طرح‌های مختلفی ارائه شده است.(جزئیات بیشتر)

ویراست دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خطاب به داوطلبان کنکور

 حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی ویراستی خطاب به داوطلبان کنکور اظهار داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران شورای عالی انقلاب فرهنگی و دستگاه‌های مرتبط، مشکلات انتخاب رشته کنکور شما حل شد، آینده‌ای روشن در انتظار شماست.

مدل کنکور را تغییر نخواهیم داد/  رقابت ۴۰۰ داروساز در مقطع دکترای تخصصی /آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری

داوطلبان عزیز، با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران شورای عالی انقلاب فرهنگی و دستگاه‌های مرتبط، مشکلات انتخاب رشته کنکور شما حل شد. از صبر و همراهی شما سپاسگزاریم و برای موفقیت شما در مسیر تحصیلی آرزوی بهترین‌ها را دارم. آینده‌ای روشن در انتظار شماست. با قدرت ادامه دهید!(جزئیات بیشتر)

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دانشگاه‌های علوم پزشکی مکلف به ثبت نام دستیاران بدون تضامین شدند
لزوم ۴ برابر شدن بودجه پارک‌های علم و فناوری
کسب ۷ مدال در المپیاد علمی کشوری توسط دانشجویان علوم پزشکی شیراز
مطهری: پیشنهاد پزشکیان عملی شود، اثری از رژیم صهیونیستی نمی‌ماند
تاخیر در پذیرش دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه‌ها
مواجهه والدانه و مشفقانه با دانشجویان
بانوی مازندرانی در جمع مدرسان AFC قرار گرفت
صدرالدین حجازی درگذشت
تخصیص سه هزار میلیارد تومانی دولت به دانشگاه‌ها
تسلیت پزشکیان در پی درگذشت آیت‌الله محفوظی
زنان باید طراحی‌های بزرگ رقم بزنند و آن را تبدیل به گفتمان کنند
لحظه پرتاب ماهواره چمران ۱ با ماهواره بر قائم ۱۰۰ +فیلم
ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال
تصاویر جدید از پرتاب موفق ماهواره چمران۱ توسط ماهواره‌بر قائم ۱۰۰
جزئیات زمان و مکان اولین نشست‌خبری رئیس‌جمهور
نگرانی ظفرقندی از حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی
مشخص شدن حریفان تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان
پرتاب ماهواره «چمران ۱» چه آورده‌ای برای ایران دارد
ورود مجلس به تاخیر در اجرای همسان‌سازی حقوق حقوق بازنشستگان
بیماری آسم می تواند خطر ناباروری زنان را افزایش دهد
سالروز پیمانی آسمانی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top